הכל על דבקים דו צדדיים לגלופות

כדי שמלאכת השימוש בגלופה תהיה לא פחות ממושלמת וכדי שהתוצאה הסופית תהיה בדיוק כפי שהזמינו מכם, יש צורך להשתמש בציוד מסוגים שונים שיאפשר את ההגעה לתוצאה הטובה ביותר. מלבד המכונה עצמה, כמובן, חשוב מאוד להשתמש בציוד דבקים דו צדדיים לגלופות ולאפשר עבודה רציפה וטובה. למה משמשת הגלופה? ולמה אנו צריכים דבקים דו צדדיים לגלופות כחלק מהתהליך?

גלופה – מה זה בעצם?

גלופה הוא מושג הלקוח מעולם הדפוס, והוא נגזר מהמילה גילוף“. למעשה, מדובר בתבנית הנוצרת באמצעים מכאניים, המשמשת למגוון רחב של מוצרים – אך בעיקר על מוצרי טקסטיל ובפרט לחולצות. את התבנית יוצרים בדרך כלל על עץ או על אבן ומשתמשים לשם כך בגילוף מדויק של אותיות וצורות בולטות או שקועות, אותם צובעים בצבעים הרלוונטיים. בעיצומו של התהליך מתבצע איחוד בין התבנית הצבועה לבין האובייקט אליו היא נדבקת. הן נלחצות זו לזו וכך מתקבל מראה אחיד. כדי שתהליך ההדפסה יראה כמה שיותר טבעי וכמה שיותר מדויק – אחד הדברים בהם צריך להשתמש כדי להשיג תוצאה איכותית הוא בדבקים המיועדים לגלופות.

דבקים דו צדדיים לגלופות – מדוע זה חשוב?

הדבק המשמש לגלופה חשוב מאוד לצורך התהליך כולו, כיוון שהעוצמה שבה נכוון את ההדבקה על האובייקט הנבחר היא זו שתקבע את התוצאה הסופית – האם התבנית תצא בצורה מדויקת, האם הצבעים יעברו בצורה המיטבית והאם התוצאה הסופית תהיה הרמונית ונעימה לעין. יחד עם זאת, מלבד ההדבקה אנחנו רוצים גם, לאחר מכן, לאפשר הסרה נוחה ופשוטה בשביל השימוש הבא. לשם כך יש להשתמש בדבק דו צדדי איכותי שיאפשר את שני התהליכים הללו ויקבע את איכות ההדפסה ובסופו של דבר – את המוניטין שלכם כחברה העוסקת בגלופות. לדבק יש כמה סוגי קושי (רך, בינוני וקשה במיוחד) וההבדל נגזר פשוט מסוג העבודה שאתם עוסקים בה – אותיות טקסט, שטח רחב ועוד.

אנחנו בחברת דבטקמשווקים מגוון רחב של ציוד הדבקה מקצועי ואיכותי, ובתוך כך מציעים גם דבקים לגלופות במגוון סוגים ועוביים. נשמח לעמוד לרשותך בכל עת בטלפון מספר: 03-9306694 ולאפשר לך קניה נעימה ואיכותית!